Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Growler w jednostce

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 03 czerwca 2008

Dzisiaj w bazie US Navy Whidbey Island odbyła się uroczystość przekazania pierwszego samolotu WRE nowej generacji Boeing EA-18G Growler.

Boeing ma dostarczyć US Navy do końca 2013 85 Growlerów na podstawie kontraktu z 2003 wartego 9,2 mld USD. Samoloty te będą bazować w Whidbey Naval Air Station, skąd mają trafiać na pokłady amerykańskich lotniskowców. Pierwsze Growlery powinny osiągnąć wstępną gotowość operacyjną w 2009.

Growler powstał na bazie myśliwca wielozadaniowego F/A-18F Super Hornet. W linii zastąpi samoloty EA-6B Prowler, które pozostają w uzbrojeniu od 1971. Systemy elektroniczne Growlera służą rozpoznaniu radioelektronicznemu i zakłócaniu systemów przeciwnika. Wyposażenie samolotu mieści się w płatowcu i podwieszanych zasobnikach ICAP III (Improved capability III). Dzięki wysokiej automatyzacji w nowym samolocie wystarcza 2-osobowa załoga zamiast 4-osobowej w EA-6B.

Przekazany dziś oficjalnie samolot wylądował w Whidbey NAS 9 kwietnia 2008.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.