Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Prezentacja izraelskiego M-346

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, 20 marca 2014

W zakładach włoskiej Alenia Aermacchi w Venegono Superiore na północy Włoch zaprezentowano pierwszy samolot szkolenia zaawansowanego M-346 Lavi (lew) dla wojsk lotniczych Izraela.

Prezentacja pierwszego z izraelskich M-346 Lavi. Do tej pory Alenia Aermacchi sprzedała 56 samolotów tego typu dla czterech odbiorców / Zdjęcie: Alenia Aermacchi

Do prezentacji M-346 Lavi doszło dziś w obecności przedstawicieli sił zbrojnych Włoch i Izraela. Samolot zostanie przekazany odbiorcy latem br. Pozwoli on na powolne wycofywanie z linii przestarzałych T-4A Skyhawk.

Latem 2012 Izraelczycy zakupili 30 samolotów M-346, wartość których – po doliczeniu pakietów wsparcia szkoleniowego i logistycznego – szacowana jest na około 1 mld USD (3 mld zł; Włoska logistyka izraelskich M-346, 2013-01-04). Pod koniec ub.r. włoski producent informował o rozpoczęciu montażu końcowego pierwszego z nich (Montaż pierwszego M-346 dla Izraela, 2013-11-08).

Izrael jest trzecim nabywcą włoskich samolotów szkoleniowych, po Włoszech i Singapurze (Pierwszy M-346 dla Singapuru, 2012-08-09). Czwartym użytkownikiem będą Siły Powietrzne RP (Podpisanie umowy na M-346 dla Sił Powietrznych , 2014-02-27). Najważniejszymi konkurentami są koreańskie samoloty rodziny T-50, które zwyciężyły w Iraku i Indonezji (trwa też finalny etap negocjacji z Filipinami), brytyjskie Hawki (w ostatnim okresie wybrane przez Oman) i rosyjskie Jaki-130, które kupiły Algieria, Bangladesz, Białoruś, Mongolia i Wietnam.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.