Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Tigerair zamawiają A320neo

Lotnictwo cywilne, 24 marca 2014

Linie lotnicze Tigerair z Singapuru złożyły zamówienie na 50 Airbusów A320neo.

A320neo w barwach Tigerair / Rysunek: Airbus

Niskokosztowe singapurskie linie lotnicze Tigerair zawarły z Airbusem umowę zakupu 50 samolotów A320neo. Jednocześnie przewoźnik anulował poprzednie zamówienie, na 9 klasycznych A320, napędzanych silnikami IAE V2500, złożone w 2007. Samoloty te miały być dostarczone w latach 2014-2015.

Podpisane dzisiaj porozumienie dotyczy kupna 37 A320neo, z opcją na 13 kolejnych samolotów tego typu. Te ostatnie będą mogły być zamienione na A321neo.

Dostawy samolotów zostaną zrealizowane w latach 2018-2025. Jako zespół napędowy Singapurczycy wybrali silniki Pratt & Whitney PW1100G-JM. Wartość zakupionych samolotów to, według cen katalogowych, 3,8 mld USD (11,58 mld zł). Jednak przedstawiciele linii przyznali, że rzeczywisty koszt nabycia A320neo jest znacznie niższy.

Założone w 2004 Tigerair, mają trzy spółki zależne – Tigerair Singapore, Tigerair Mandala (Indonesia) i Tigerair Australia. Ich siatka połączeń obejmuje ponad 50 destynacji w 14 krajach regionu Azji-Pacyfiku. Obecnie flota w/w linii składa się z 48 Airbusów A320 (Pierwsze Sharklety zabudowane w Azji, 2013-11-06).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.