Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Chińskie Airbusy

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 25 czerwca 2008

Rozpoczął się proces transportu podzespołów samolotów Airbus A320, które mają trafić do montowni w chińskim Tianjin.

Podzespoły samolotu, w tym przednia i tylnia sekcja kadłuba, para skrzydeł stateczniki oraz pylony silników, zostały załadowane na barkę w Hamburgu i zostaną przewiezione do miejscowego portu, a stamtąd, drogą morską, w ciągu miesiąca trafią do zakładów w Chinach.

Montowania w tym kraju to wspólne przedsięwzięcie Airbusa (który ma 51% akcji) i chińskiego konsorcjum przemysłowego, składającego się z wolnej strefy ekonomicznej Tianjin (29,5%), państwowych zakładów AVIC I (9,8%) oraz AVIC II (9,8%).

Europejski koncern zamierza montować w Chinach tylko samoloty rodziny A320, a więc stosunkowo niewielkie, z jednym przejściem między siedzeniami pasażerów. Do 2010 zakład ma montować ok. 40 samolotów rocznie. Wszystkie będą przeznaczone na miejscowy rynek, który - według analityków Airbusa - wchłonie 2 670 nowych samolotów pasażerskich w ciągu najbliższych 20 lat.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.