Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwsze Lavi dostarczone

Lotnictwo wojskowe, 10 lipca 2014

Wojska lotnicze Izraela odebrały dwa pierwsze samoloty szkolenia zaawansowanego M-346 Lavi.

Pierwsza para M-346 Lavi odlatuje z Venegono do Izraela / Zdjęcie: Alenia Aermacchi

Wczoraj do bazy Hejl HaAvir (izraelskich wojsk lotniczych) Hatzerim przyleciały 2 pierwsze samoloty szkolenia zaawansowanego M-346 Lavi. Ich publiczna prezentacja miała miejsce wiosną br. (Prezentacja izraelskiego M-346, 2014-03-20).

M-346 będą stopniowo zastępowały w służbie przestarzałe TA-4 Skyhawk. Dzięki Lavi możliwe będzie zrealizowanie części szkolenia w zastosowaniu uzbrojenia i radaru, wykonywanego dotychczas z użyciem F-16A/B.

Obecnie w zakładach koncernu Alenia Aermacchi w Venegono trwa montaż końcowy kolejnych 6 M-346, przeznaczonych dla Hejl HaAvir. Montowane są także struktury 5 następnych Lavi. Ostatni z 30 samolotów zamówionych przez Izrael zostanie przekazany odbiorcy pod koniec 2016. Według niepotwierdzonych informacji, część ich wyposażenia pokładowego jest dostarczana przez producentów izraelskich.

Izrael był trzecim nabywcą M-346, po Włoszech i Singapurze. Czwartym użytkownikiem włoskich samolotów szkolenia zaawansowanego, od jesieni 2016, będą Siły Powietrzne RP (Podpisanie umowy na M-346 dla Sił Powietrznych, 2014-02-27). 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.