Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Cywilny projekt Denela

Lotnictwo cywilne, 24 września 2014

Południowoafrykańskie przedsiębiorstwo Denel zamierza skonstruować nowy samolot komunikacji regionalnej.

Model SARA, prezentowany podczas wystawy AAD / Zdjęcie: Denel

Przedsiębiorstwo Denel z RPA, zajmujące się dotychczas głównie branżą obronną, postanowiło opracować nowy samolot komunikacji regionalnej. Projekt nosi nazwę SARA (South African Regional Aircraft). Będzie on używany do obsługi rzadko uczęszczanych tras, łącząc odległe rejony kraju i kontynentu.

SARA jest projektem realizowanym we współpracy z władzami krajowymi, ośrodkami akademickimi i rodzimym przemysłem. Denel nawiązał już kontakty z miejscowymi uczelniami, w celu zaangażowania wykładowców i studentów w prace mające na celu zbudowanie demonstratora samolotu. W ciągu następnych 18 miesięcy przeprowadzono zostaną analizy kosztów i zapotrzebowania rynku. Prototyp SARA ma ujrzeć światło dzienne po kolejnych 5-7 latach prac badawczo-rozwojowych.

Samolot ma być przystosowany do przewozu maksymalnie 24 pasażerów, w hermetyzowanej kabinie. Fotele zabudowane będą w układzie 2+2. Wersja combi mieścić ma 12 osób i kontener LD2, a wersja towarowa – 3 kontenery LD2.

Maksymalna masa startowa SARA wynosić ma 8400 kg. Zasięg obliczeniowy samolotu to 2600 km. W planach jest też opracowanie wersji 15-miejscowej, skróconego startu i lądowania, do obsługi destynacji w rejonach nieposiadających rozwiniętej infrastruktury lotniskowej.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.