Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Ostatni tunezyjski C-130J

Lotnictwo wojskowe, 12 grudnia 2014

Wojska lotnicze Tunezji odebrały wczoraj drugi samolot transportowy C-130J Super Hercules.

Tunezja jest jednym z 16 użytkowników C-130J na świecie, a zarazem pierwszym z państw Afryki / Zdjęcie: Lockheed Martin

Samolot odebrano na terenie zakładów Lockheed Martina w Marietta. W 2010 Tunezja zamówiła dwa transportowe C-130J-30 (Super Herculesy dla Tunezji, 2010-03-03). Pierwszy z nich przekazano wiosną zeszłego roku (Pierwszy Hercules w tunezyjskich barwach, 2013-01-28). Tunis jest pierwszym odbiorcą Super Herculesów na kontynencie afrykańskim.

Tunezyjskie C-130J będą używane przede wszystkim do transportu żołnierzy i wyposażenia wojskowego wewnątrz kraju. Samoloty mogą też nieść pomoc ofiarom klęsk żywiołowych lub wspierać misje stabilizacyjne prowadzone w regionie. Statki powietrzne są przystosowane do wykonywania zadań pożarniczych.

Super Herculesy uzupełnią w linii starsze C-130B/H, z których część pozostaje w służbie od ponad 30 lat. Poza dostawą statków powietrznych, Lockheed Martin zapewni odbiorcy wsparcie techniczne oraz szkolenie dla pilotów i personelu obsługowego.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.