Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Cichy CSeries

Lotnictwo cywilne, 11 września 2015

Bombardier przeprowadził badania poziomu hałasu emitowanego przez CSeries 100.

Dzięki niskiemu poziomowi emitowanego hałasu CS100 może operować z portów położonych w dużych miastach / Zdjęcie: Bombardier

Jeden z przedseryjnych samolotów komunikacji regionalnej CSeries 100 przeszedł niedawno badania poziomu emitowanego hałasu (Przyspieszenie CSeries, 2015-08-21). Jak twierdzi jego producent – koncern Bombardier – wyniki prób, w których wziął udział piąty prototyp (FTV5), potwierdzają założenia.

Według Bombardiera próby przeprowadzone na terenie portu lotniczego Toronto wykazały, że CS100 jest najcichszym samolotem w swojej klasie. Umożliwia to wykonywanie przez niego operacji lotniczych z portów położonych na terenie dużych miast. Dodatkowo osiągi samolotu pozwalają na korzystanie z dróg startowych niewielkiej długości.

Niebawem rozpoczną się też próby działania i niezawodności pierwszego seryjnego CSeries 100. Następnym etapem będą próby w locie, wykonywane na typowych trasach regionalnych na terenie Ameryki Północnej.

Obecnie CSeries ma za sobą już 85% prób niezbędnych do uzyskania Certyfikatu Typu. Jednak mimo intensywnych wysiłków Kanadyjczyków wciąż nie udało im się zdobyć nowych chętnych do kupna samolotów tego typu. Linie lotnicze z całego świata zamówiły na razie tylko 53 CS100 i 190 CS300.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.