Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Montaż kadłuba A350-1000

Lotnictwo cywilne, 25 września 2015

Airbus rozpoczął montaż kadłuba pierwszego prototypu samolotu komunikacyjnego A350-1000.

Nosowa część kadłuba A350-1000 podczas prac montażowych w zakładach w Saint Nazaire / Zdjęcie: Airbus

Dzisiaj Airbus poinformował o pracach montażowych przy kadłubie pierwszego prototypu najnowszego samolotu komunikacyjnego europejskiego przedsiębiorstwa – A350-1000. Są one prowadzone w zakładach w Hamburgu i w Saint-Nazaire. Od sierpnia w zakładach w Broughton trwa natomiast montaż skrzydeł A350-1000 (Pierwsze skrzydła dla A350-1000, 2015-08-19).

W Niemczech znajduje się przednia część kadłuba, dostarczona przez Premium Aerotec. Po zabudowaniu wyposażenia zostanie ona przetransportowana w ładowni Belugi do Saint Nazaire. Tam znajduje się już nosowa część kadłuba, wyprodukowana przez Stelia Aerospace. We francuskich zakładach obydwa zespoły zostaną połączone i wysłane do Tuluzy, także na pokładzie transportowca Beluga.

Montaż końcowy pierwszego przedseryjnego A350-1000 rozpocznie się na początku przyszłego roku. Jego oblot zaplanowano w drugiej połowie 2016. Dostawy samolotów seryjnych rozpoczną się w połowie 2017.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.