Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

SAS 2016: Pokaz A350

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 17 lutego 2016

Samolot A350-900 zaprezentowano w Singapurze podczas specjalnego pokazu w locie.

Dotychczas zamówienia na samoloty komunikacyjne rodziny A350 złożyło 12 azjatyckich przewoźników, w tym: AirAsia X, Air China, Asiana Airlines, Cathay Pacific, China Airlines, Hong Kong Airlines, Japan Airlines, Singapore Airlines, SriLankan Airlines, Thai Airways International, Vietnam Airlines, a ostatnio Philippine Airlines

Airbus A350-900 był jednym ze statków powietrznych zaprezentowanych gościom Singapore Air Show podczas pokazu w locie. Zwiedzający targi mieli okazję obejrzeć serię akrobacji wykonywanych przez najnowszy samolot komunikacyjny Airbusa. Od dziś można też zwiedzać wnętrze przedseryjnego A350-900, znajdującego się na płaszczyźnie postojowej obok centrum wystawowego Changi.

Prezentacja A350-900 w Singapurze związana jest z nową strategią marketingową europejskiego producenta. Airbus postrzega dynamiczny rozwój azjatyckiego rynku lotniczego jako możliwość sprzedaży nowych samolotów komunikacyjnych. W ciągu ostatnich 10 lat Airbus był liderem w dostawach samolotów w regionie Azji i Pacyfiku, zarówno w segmencie samolotów wąskokadłubowych dostarczając ich 2924, dzięki czemu zdobył 64% rynku, jak i samolotów szerokokadłubowych, których przekazał 666 (56% rynku). 

Dotychczas producent z Tuluzy zebrał zamówienia na ponad 750 samolotów rodziny A350 XWB

W 2015 Airbus jeszcze bardziej umocnił swoją wiodącą pozycję w regionie Azji i Pacyfiku, zdobywając w ciągu roku 421 zamówień netto od 17 linii lotniczych i towarzystw leasingowych, co stanowiło 39 % całości zamówień netto. W ciągu 12 miesięcy zeszłego roku producent dostarczył – bezpośrednio lub poprzez przedsiębiorstwa leasingowe – 232 nowe samoloty 40 operatorom w całym regionie. Stanowiło to 44 % całkowitej rocznej produkcji, co podkreśla znaczenie tego regionu dla europejskiego koncernu (Wyniki Airbusa w 2015, 2016-01-13).

Podczas prezentacji najnowszej prognozy Airbusa dla regionu Azji i Pacyfiku wiceprezes ds. sprzedaży John Leahy powiedział, że coroczny wzrost ruchu pasażerskiego o 5,6 % przyczyni się do zapotrzebowania na około 12810 nowych samolotów o wartości 2 bln USD (ok. 8 bln zł), co stanowi 40% globalnego zapotrzebowania w ciągu następnych 20 lat. Według analiz Airbusa towarzystwa z regionu Azji i Pacyfiku zakupią 3760 samolotów szerokokadłubowych średniej wielkości i 720 bardzo dużych, co stanowić będzie 46% światowego zapotrzebowania oraz 8330 samolotów wąskokadłubowych (36% światowego zapotrzebowania). Dzięki temu flota w regionie Azji i Pacyfiku powiększy się z 5600 do 14000 samolotów.

Od dziś można też zwiedzać wnętrze przedseryjnego A350-900, znajdującego się na płaszczyźnie postojowej obok centrum wystawowego Changi / Zdjęcia: Michał Jarocki

Dotychczas producent z Tuluzy zebrał zamówienia na ponad 750 samolotów rodziny A350 XWB. Co najmniej 1/3 z nich została zakupiona przez przewoźników z Azji, w tym m.in. Vietnam Airlines, które latem 2015 odebrały pierwszy z 14 zamówionych A350-900 (Drugi użytkownik A350, 2015-06-30). Drugiego dnia singapurskich targów ogłoszono zawarcie porozumienia o sprzedaży A350 dla Philippine Airlines (Philippine Airlines zamówiły A350, 2016-02-17).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.