Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Dostawcy zespołów dla B-21

Lotnictwo wojskowe, 08 marca 2016

Wojska lotnicze USA wybrały dostawców głównych zespołów nowego bombowca strategicznego B-21.

Sekretarz US Air Force, Deborah Lee James i szef sztabu USAF, gen. Mark Welsh III, poinformowali opinię publiczną o wyborze przedsiębiorstw, które dostarczą elementy struktury i wyposażenia bombowca strategicznego B-21 / Zdjęcie: US Air Force

Podczas konferencji w Pentagonie, Sekretarz US Air Force, pani Deborah Lee James ujawniła, jakie przedsiębiorstwa będą dostawcami głównych zespołów i wyposażenia nowego bombowca strategicznego B-21 (B-21 (częściowo) ujawniony , 2016-02-29). Lista obejmuje przede wszystkim potentatów branży lotniczo-obronnej. Znajdują się na niej: Pratt & Whitney, BAE Systems, Spirit Aerosystems, Orbital ATK, Rockwell Collins, GKN Aerospace i Janicki Industries.

Najbardziej zaskakujący jest wybór dostawcy zespołu napędowego. Używane obecnie B-2A Spirit są napędzane silnikami General Electric F118-GE-100. Natomiast Pratt & Whitney ma już zapewnione długoletnie zyski z dostaw silników F135 dla F-35 Lightning II, F119-PW-100 dla F-22 Raptor, konstrukcji serii F100 dla F-15 i F-16, F117 dla transportowców C-17 Globemaster III oraz starszych TF33 dla E-3 Sentry AWACS, E-8C Joint Stars i B-52 Stratofortress.

Spirit Aerosystems i Orbital ATK będą zapewne dostawcami kompozytowych elementów struktury, BAE Systems – urządzeń walki elektronicznej i układów samoobrony, a Rockwell Collins – awioniki. Janicki Industries to z kolei przedsiębiorstwo specjalizujące się projektowaniu i produkcji narzędzi i elementów z materiałów kompozytowych i metali.

US Air Force ogłosiły też konkurs na nazwę nowego bombowca. Rozstrzygnięcie zaplanowano jesienią br.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.