Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe samoloty dla Delty

Lotnictwo cywilne, 29 kwietnia 2016

Delta Air Lines postanowiły zakupić Airbusy A321 i Bombardiery CSeries.

Zgodnie z wcześniejszymi doniesieniami Delta Air Lines kupiły 75 CS100, z opcją na 50 kolejnych / Rysunek: Bombardier

O zakupie kanadyjskich Bombardierów CSeries przez Delta Air Lines donoszono już kilkanaście dni temu. Najnowsze oficjalne informacje przekazane przez producenta i przewoźnika potwierdziły te spekulacje. Delta zakupiły 75 CS100, za sumę ok. 5,6 mld USD (21,7 mld zł), według cen katalogowych. Ich dostawy rozpoczną się wiosną 2018 (Delta zakupią CSeries, 2016-04-15).

Według amerykańskich mediów szefowie Delty uzyskali obniżenie ceny jednostkowej kanadyjskich samolotów aż o 65-70%. Oznaczałoby to, że w rzeczywistości towarzystwo z USA zapłaciło za jednego CS100 od 22,4 do 26,1 mln USD (sic!).

Amerykańskie towarzystwo zarezerwowało sobie opcję nabycia 50 kolejnych CS100. Strony uzgodniły, że Delta może w przyszłości zmienić zdanie i wybrać zamiast nich większe CS300. Jednocześnie linie postanowiły zrezygnować z odkupienia od Boeinga 20 używanych Embraerów 190, o czym wspominały w grudniu ub. r.

Jednocześnie amerykańskie towarzystwo nabyło 37 Airbusów A321 / Zdjęcie: Airbus

Szefowie Delty poinformowali także o nabyciu 37 Airbusów A321ceo. Będą one napędzane silnikami CFM56 i wyposażone w sharklety. Jest to już trzecie zamówienie na ten typ, złożone przez amerykańskiego przewoźnika od 2013.

Airbus zdobył od Delty zamówienia na 82 A321. Pierwszy z nich, wyprodukowany w zakładach w Hamburgu, został przekazany w marcu br. Większość pozostałych samolotów tego typu trafi do przewoźnika już z nowej wytwórni w Mobile, w stanie Alabama (Pierwszy Airbus z Mobile dostarczony, 2016-04-26, Pierwszy A321 dla Delta Air Lines , 2016-03-17).  


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.