Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zapomniane samoloty na Tempelhof

Lotnictwo cywilne, 05 listopada 2008

Po oficjalnym zamknięciu berlińskiego lotniska Tempelhof zostały na nim trzy samoloty. Prawdopodobnie już z niego nie wystartują, będą musiały zostać wywiezione.

Gdy zakończyły się uroczystości zamknięcia lotniska Tempelhof (Pożegnanie Tempelhof), okazało się, że pozostały na nim trzy samoloty: dwa An-2 i Beechcraft. Były one wykorzystywane do lotów widokowych i wynoszenia spadochroniarzy. W nowej sytuacji będą musiały startować z innych lotnisk, bo z Tempelhof zostaną prawdopodobnie wywiezione.

Sceptycy mówią o sprytnej kampanii marketingowej. Właściciele samolotów - Lueg Henning (czerwony An-2 D-FWJC), Peter Liss (zielony An-2) i Dieter Korf (Beechcraft) - protestują przeciwko zamknięciu lotniska i twierdzą, że są ofiarami decyzji politycznych. Oskarżani przez władze o prowokację i zagrożeni wysokimi mandatami lub utratą samolotów, mówią że nie mogli odlecieć z Tempelhof ze względu na trudne warunki atmosferyczne. W tej sytuacji jest możliwe, że uzyskają specjalne zezwolenie władz lotniczych na jednorazowe loty, by opuścić zamknięte lotnisko. Trwają zapisy na te wyjątkowe loty.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.