Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Najkrótsza trasa A380

Lotnictwo cywilne, 31 października 2016

Od 1 grudnia A380 należący do Emirates będzie obsługiwał połączenie Dubaj-Doha. Trasa ma 379 km długości.

Najkrótsza trasa obsługiwana przez A380 będzie prowadzić pomiędzy Dubajem i Dohą / Zdjęcie: Emirates

Od 1 grudnia jeden z 9 codziennych lotów linii Emirates z Dubaju do Dohy będzie obsługiwany przez Airbusa A380. Niedawno przewoźnik wprowadził na tej trasie 2 dodatkowe loty, co czyni ją najczęściej obsługiwana siatce połączeń Emirates. Będzie to zarazem najkrótsza trasa, na jakiej eksploatowane będą największe samoloty pasażerskie świata. Jej długość to zaledwie 379 km.

Powodem użycia A380 jest wciąż rosnące zapotrzebowanie na loty na tej trasie. Od początku br. z usług arabskiego towarzystwa na trasie Dubaj-Doha skorzystało ponad 700 tys. osób. Zjednoczone Emiraty Arabskie są 5. w świecie partnerem handlowym Kataru. W ub. r. wartość wymiany pomiędzy obydwoma krajami wyniosła ponad 7 mld USD (ok. 28 mld zł).

Doha będzie 45. destynacją obsługiwaną przez A380 należące do Emirates. Samoloty będą przystosowane do przewozu 14 pasażerów w kabinach klasy pierwszej, 76 w klasie biznes i 429 w klasie ekonomicznej.

Samolot wystartuje z Dubaju do stolicy Kataru o 7:45 czasu miejscowego i przybędzie o 8:05 czasu lokalnego. Lot powrotny z Dohy rozpocznie się o 9:50 i zakończy w Dubaju w samo południe, według czasów miejscowych (Nowy system rozrywki dla Emirates, 2016-10-26).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.