Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A380 ląduje w Dosze

Lotnictwo cywilne, 03 grudnia 2016

Emirates uruchomiły najkrótsze regularne połączenie realizowane przez samolot A380, na trasie Dubaj-Doha, długości 379 km.

W Dosze A380 Emirates został powitany tradycyjnym salutem wodnym / Zdjęcie: Emirates

Trasa Dubaj-Doha, o długości 379 km, obsługiwana przez linie Emirates, to najkrótsze regularne połączenie realizowane przez samolot A380. Lot z Dubaju do Dohy trwa 1 h 20 min, a powrotny – 1 h 10 min (Najkrótsza trasa A380, 2016-10-31).

Gdy A380 wylądował na lotnisku Hamad, powitał go tradycyjny salut wodny, a w terminalu czekała delegacja złożona z gości i najważniejszych przedstawicieli Emirates. Goście zwiedzili wnętrze kultowego samolotu, dzięki czemu mogli na własne oczy przekonać się, jak wyglądają najbardziej charakterystyczne elementy samolotu Emirates – prywatne kabiny w klasie pierwszej i prysznice Shower Spa, a także obejrzeć salon pokładowy dla pasażerów klasy pierwszej i klasy biznes, oferujący bogate menu drinków i wykwintnych przekąsek oraz zapewniająca odpowiednio dużo miejsca na odpoczynek i rozmowy ze współpasażerami.

Lot z Dubaju zaplanowano na 7:45 z lądowaniem w Dosze o 8:05. Lot powrotny z Dohy zaplanowano na 9:50 z lądowaniem w Dubaju o 12.00. Harmonogram połączenia gwarantuje pasażerom udającym się z Dohy do popularnych kierunków takich jak Nowy Jork, Londyn Heathrow, Frankfurt, Manchester, Düsseldorf, Mediolan, Paryż, Rzym czy Amsterdam, wygodną podróż w całości na pokładzie A380 i zapewnia większy wybór tras realizowanych przez te samoloty.

Linie Emirates konsekwentnie rozwijają działalność w Dosze i obecnie wykonują 9 lotów każdego dnia. Stolica Kataru jest tym samym najczęściej obsługiwanym kierunkiem w siatce połączeń Emirates. Zapotrzebowanie na loty Dubaj-Doha jest bardzo wysokie – w ciągu ostatnich 5 lat linie przewiozły na tej trasie ponad 3,7 mln pasażerów (Nowa jakość Emirates, 2016-11-17). 




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.