Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Rozszerzenie współpracy Etihad i Lufthansy

Lotnictwo cywilne, 02 lutego 2017

Etihad Airways, narodowy przewoźnik Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Lufthansa, część największej europejskiej grupy lotniczej, zawarły wczoraj wartą 100 mln USD (400 mln zł) umowę w zakresie cateringu i podpisały protokół ustaleń dotyczący współpracy w zakresie obsługi technicznej, przeglądów naprawczych i remontów floty.

Porozumienie sygnowali prezesi obydwu linii, James Hogan (z lewej) i Carsten Spohr / Zdjęcie: Lufthansa

Partnerstwa są trzonem naszej strategii i pozostaną dla nas fundamentalne w efektywnym działaniu w tym złożonym i konkurencyjnym globalnym środowisku – powiedział James Hogan, dyrektor generalny i prezes zarządu Etihad. – Nasza współpraca z jedną z najbardziej rozwiniętych i rozpoznawalnych marek w branży lotniczej stanowi niezaprzeczalnie najważniejsze nie-udziałowe partnerstwo, jakie kiedykolwiek ogłosiliśmy. To partnerstwo jest platformą do znacznie szerszej współpracy dla naszych dwóch organizacji. Pokazuje także zaangażowanie zarządu Etihad i Abu Zabi w rozwój europejskiej strategii – podsumował James Hogan.

Cieszymy się z możliwości wzmocnienia naszej współpracy z Etihad. Razem możemy stworzyć wartość dodaną dla naszych klientów i udziałowców. Partnerstwo z Etihad idealnie wpisuje się w globalną strategię grupy Lufthansa, zarówno dla naszych linii pasażerskich, jaki i spółek usługowych – powiedział Carsten Spohr, dyrektor generalny i prezes zarządu grupy Lufthansa.

Podczas trwania 4-letniego kontraktu, dział cateringowy Lufthansy, LSG Sky Chefs, będzie świadczyć usługi cateringowe dla Etihad Airways w 16 miastach na terenie Europy, Azji i obu Ameryk. Tym samym LSG stanie się największym dostawcą usług cateringowych dla narodowej linii Zjednoczonych Emiratów Arabskich, poza bazą w Abu Zabi.

Etihad i Lufthansa Technik podpisały również protokół ustaleń dotyczący współpracy w zakresie obsługi technicznej i napraw floty Etihad Airways i linii udziałowych, a także o możliwości współdziałania z Etihad Airways Engineering. Etihad Airways i Lufthansa będą szukać dalszych możliwości współpracy na wielu polach, w tym w zakresie operacji frachtowych oraz pozyskiwania klientów i usług pasażerskich, aby zwiększyć swoją konkurencyjność zarówno na rynku europejskim, jak i globalnym.

Od wczoraj w sprzedaży są już rejsy między Abu Zabi i Niemcami, zgodnie z ogłoszonym wcześniej porozumieniem o współdzieleniu kodów rejsów. Porozumienie codeshare powiększy globalną siatkę obu przewoźników, dając Lufthansie lepszy dostęp do ważnych rynków na subkontynencie indyjskim przez Abu Zabi, a Etihad zyska dostęp do Ameryki Południowej przez Niemcy.

W celu zapewnienia wygody pasażerom, linie z Abu Zabi przeniosą swoje miejsce operowania na lotniskach przesiadkowych Lufthansy – z Terminalu 2 do Terminalu 1 we Frankfurcie oraz z Terminalu 1 do Terminalu 2 w Monachium.

Lufthansa Group w grudniu 2016 podpisała umowę z linią airberlin, w której Etihad ma 29% udziałów, na wynajem 38 samolotów. Linia Eurowings, przewoźnik Lufthansy na trasach bezpośrednich, będzie korzystać z 33 z nich, natomiast Austrian Airlines z pozostałych 5. Umowa pomiędzy Eurowings i airberlin będzie obowiązywać przez 6 lat, począwszy od 10 lutego 2017 roku kiedy pierwszy samolot rozpocznie operacje dla Eurowings (Etihad i Lufthansa nawiązują współpracę, 2016-12-17).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.