Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Lufthansa inwestuje w personalizację i digitalizację

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 09 marca 2017

Klienci są przyzwyczajeni do organizowania życia zgodnie z indywidualnymi preferencjami. Aby wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, Lufthansa Group inwestuje w personalizację i digitalizację produktu.

W nowych Boeingach 777X, których pierwsze rejsy zaplanowano na 2020, pasażerowie Lufthansy będą mogli kontrolować bezprzewodowo swoje fotele dzięki własnym urządzeniom mobilnym / Zdjęcie: Lufthansa

Do 2020 Grupa Lufthansa zainwestuje 500 mln euro w rozwój i ulepszenie spersonalizowanej oferty. W chmurach czy na ziemi Lufthansa będzie reagować na preferencje klientów indywidualną propozycją. Dla przykładu, już teraz podróżujący mogą pobrać 250 gazet i magazynów w formie elektronicznej (eJournal) – ponad 200 tys. pobrań w lutym pokazuje jak entuzjastycznie ta oferta jest przyjmowana. Klienci mogą skorzystać z czatu Mildred w czasie rzeczywistym pytając o najlepsze ceny połączeń. Dzięki współpracy z Apple Watch mogą sprawdzić status lotu podczas podróży.

W ostatnim czasie Grupa rozwija także nową aplikację dla osobistego asystenta Google Home. Małe urządzenie będzie wkrótce korzystać z technologii text to speech, aby uzyskać odpowiedzi dotyczące zbliżających się połączeń Lufthansy.

Dla Lufthansy digitalizacja to coś więcej niż rozwój nowych aplikacji. Oferujemy naszym klientom najwyższej jakości innowacyjną technologię odpowiadającą na ich potrzeby i zapewniamy im najlepsze możliwe wsparcie w zakresie podróży. Nie chodzi tylko o główne innowacje, ale również o małe rzeczy, które sprawiają, że podróż jest bardziej komfortowa i spersonalizowana – powiedział Harry Hohmeister, Członek Zarządu Grupy Lufthansa odpowiedzialny za przewoźników sieciowych.

Podczas targów ITB w Berlinie, zarząd Lufthansy ogłosił długo skrywany sekret: nowy Boeing 777X, którego pierwszy rejs zaplanowano na 2020, zostanie wyposażony w zupełnie nową klasę biznes (Lufthansa kupuje Airbusy A350 i Boeingi 777X, 2013-09-19). Perfekcyjna personalizacja i digitalizacja są również motywem przewodnim nowej generacji foteli: pasażerowie mogą kontrolować bezprzewodowo swoje siedzenia dzięki własnym urządzeniom mobilnym. Dotyczy to nie tylko ustawienia fotela, ale również indywidualnego systemu rozrywki pokładowej. – Fotel będzie czymś więcej niż tylko fotelem. To odpowiedź na konkretne potrzeby klientów – niezależnie od tego czy w czasie podróży wolą spać czy pracować, czy podróżują z dziećmi czy służbowo. Naprawdę jest na co czekać. Zaskoczymy Was! – powiedział Harry Hohmeister podczas konferencji prasowej na targach ITB.

Nowy fotel klasy biznes reprezentuje nie tylko jakość i personalizację – to także przykład nowej strategii Grupy Lufthansa: stale rosnąca współodpowiedzialność za wszystkie procesy w firmie. Nowe fotele zostały zaprojektowane zarówno dla Lufthansy, jak i Austrian Airlines oraz Swiss.

Platforma BookaGroup, która będzie rozwinięta w ramach trzech przewoźników sieciowych w 2. kw. br. jest jednym z dowodów na takie podejście. Partnerzy sprzedażowi będą mogli również poprosić o dowolną kombinację podróży grupowej w ramach Lufthansy, Austrian Airlines i Swiss dzięki jednemu narzędziu i natychmiast dokonać rezerwacji.

Grupa Lufthansa w 2017 będzie kontynuować rozwój bezpośrednich kanałów sprzedaży. W długoterminowej perspektywie chce nadal utrzymać przewagę rynkową wyznaczając trendy, oferując atrakcyjne połączenia i usługi spełniające coraz bardziej wyszukane i zmieniające się wymagania partnerów sprzedażowych i klientów korporacyjnych. Lufthansa rozpoczęła wdrażanie nowej strategii sprzedażowej i dystrybucyjnej w 2015. Dzięki najbardziej zaawansowanym technologicznie rozwiązaniom, klienci będą mogli korzystać z nowych, niedostępnych dotychczas ofert, a także z dodatkowych usług, które są bardziej innowacyjne, bardziej atrakcyjne cenowo i zorientowane na klienta niż dotychczas.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.