Agencja Rozwoju Przemysłu wspólnie ze Związkiem Pracodawców Sektora Kosmicznego i Polską Agencją Kosmiczną wsparły organizację polskiego stoiska w ramach Paris Space Week.
Polskie przedsiębiorstwa sektora kosmicznego promowały krajowe technologie na jednej z najważniejszych dla branży kosmicznej imprez, Paris Space Week, którą zorganizowano w dn. 8-9 marca w Paryżu. Dzięki wspólnej inicjatywie Agencji Rozwoju Przemysłu, Związku Pracodawców Sektora Kosmicznego i Polskiej Agencji Kosmicznej polska reprezentacja była jedną z najliczniejszych.
- Dla polskich przedsiębiorstw z sektora kosmicznego uczestnictwo w tak ważnym międzynarodowym wydarzeniu jest nie tylko prestiżowym wyróżnieniem, ale przede wszystkim szansą na nawiązanie kontaktów biznesowych z przedstawicielami podobnych przedsiębiorstw w innych krajach. Mamy satysfakcję, że zaangażowanie nasze i partnerów umożliwiło wyjazd większej liczbie uczestników z Polski, tym bardziej, że polska reprezentacja okazała się najliczniejsza po Francji i Niemczech. Dodatkowo organizacja stoiska zapewniła przedsiębiorstwom przestrzeń do zaprezentowania swojego potencjału. Liczymy na to, że nasze wsparcie i patronat pozwolą trwale budować współpracę z zagranicznymi przedsiębiorstwami – powiedział Michał Szaniawski, wiceprezes ARP.
Celem pomysłodawców stoiska na Paris Space Week było promowanie polskiego sektora kosmicznego oraz zapewnienie przestrzeni na prezentację potencjału, kompetencji i oferty krajowego przemysłu i jednostek naukowo-badawczych działających w branży kosmicznej.