Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Boeing 787-10 oblatany

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 01 kwietnia 2017

Wczoraj o 9:30 czasu lokalnego z lotniska Charleston w Karolinie Południowej, z miesięcznym opóźnieniem w stosunku do planu, wystartował pierwszy Boeing 787-10 Dreamliner – największy z samolotów tego modelu. Lot trwał ponad 5 godzin – lądowanie nastąpiło o 14:35. W czasie lotu, odbywającego się na wysokości 4,5-6 km, sprawdzano m.in. działanie mechanizacji skrzydeł. Samolot rozwinął prędkość maksymalną ponad 700 km/h. W locie towarzyszył mu Lockheed T-33.

Boeing 787-10, dłuższy o 18 stóp (ok. 5,5, m) od 787-9, w pierwszym locie / Zdjęcie: Boeing

Boeing 787-10 to trzecia wersja z nowej linii Dreamlinerów, zapoczątkowana modelem 787-8. Samoloty tej wersji są montowane w zakładach w North Charleston. Boeing 787-10 mogą przewozić do 330 pasażerów, o 36% więcej niż 787-8 (242). W uroczystości roll-outu pierwszego 787-10 uczestniczył nowo wybrany prezydent USA Donald Trump (Polityczny roll-out Boeinga 787-10, 2017-02-18).

Boeingowi udało się uzyskać dotąd zamówienia na 1207 samolotów modelu 787. Zamówienia na Boeingi 787-10 dotyczą 149 maszyn dla 9 odbiorców. Najwięksi zamawiający tej wersji to Etihad Airways i Singapore Airlines, które zamówiły (z opcjami) po 30 samolotów. Pierwszy 787-10 ma trafić do Singapore Airlines w przyszłym roku.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.