Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Delta znowu zamawia A321ceo

Lotnictwo cywilne, 12 maja 2017

Delta Air Lines złożyły kolejne, już czwarte, zamówienie na 30 samolotów wąskokadłubowych Airbus A321ceo.

Pod koniec kwietnia we flocie Delta Air Lines znajdowało się 187 samolotów Airbusa. Wśród nich jest 145 samolotów z rodziny A320, w tym 19 A321 (na zdjęciu), i 42 szerokokadłubowe A330 / Zdjęcie: Delta Air Lines

Delta Air Lines złożyły czwarte z kolei zamówienie na 30 samolotów wąskokadłubowychA321ceo. W marcu ub. r. amerykański przewoźnik odebrał pierwszy samolot tego typu A321. Ogółem Delta Air Lines zamówiły już 112 A321ceo, napędzanych silnikami CFM56, które zostaną dostarczone do 2021. Samoloty te będą używane głównie na trasach krajowych i zastąpią starsze typy, które zostaną wycofane z eksploatacji w ciągu najbliższych kilku lat.

Komfort, osiągi i ekonomika sprawiają, że A321 jest jednym z najważniejszych samolotów w naszej siatce połączeń krajowych. Doceniamy nasze długotrwałe partnerstwo z Airbusem i czekamy na kolejne nowe A321, które przyniosą korzyść naszym klientom, pracownikom i akcjonariuszom – powiedział Gil West, wiceprezes i dyrektor ds. operacyjnych linii Delta.

Zaufanie Delty do modelu A321ceo, dzięki któremu linie zamówiły ponad 100 samolotów tego typu, pokazuje, że podoba się on pasażerom, operatorowi i inwestorom. Rodzina A320 zapewnia niezrównany komfort, ekonomikę i niezawodność liniom lotniczym takim jak Delta, które zwracają uwagę na to, czego chcą ich klienci – dodał dyrektor operacyjny Airbus Commercial Aircraft ds. klientów John Leahy.

Wszystkie A321ceo dla Delty będą wyposażone w Sharklety, które zapewniają do 4% zmniejszenia zużycia paliwa. Dzięki temu samolot może przebyć 185 km więcej lub zabrać dodatkowo ok. 450 kg ładunku płatnego. Większość przeznaczonych dla Delty A321ceo jest dostarczanych z wytwórni Airbusa w Mobile w Alabamie. Linia lotnicza otrzymała pierwszy rok w A321 w Stanach Zjednoczonych (Montaż pierwszego A320 w Mobile, 2017-05-10).

Jednak szefowie Delta Air Lines mieli dla koncernu z Tuluzy także złą wiadomość, ponieważ postanowili odroczyć o 2-3 lata dostawy 10 spośród 25 zamówionych A350-900, które pierwotnie miały być przekazane w l. 2019-2020. Plan dostaw pozostałych samolotów pozostaje niezmieniony. Pierwszy lot komercyjny A350-900 w barwach Delty, z kabiną Delta One Suite i Premium Select, ma odbyć się w 4. kw. br. W 2017 linie odbiorą 5 samolotów tego typu.

Porozumienia te lepiej dostosowują nasze zamówienia samolotów wąsko- i szerokokadłubowych do naszych wymagań dotyczących wymiany floty. Doceniamy partnerstwo Airbusa, Rolls-Royce'a i GE Aviation, ponieważ korzystamy z tego, co jest najlepsze dla naszych linii, naszych pracowników i naszych klientów – podkreślił Gil West (Delta rezygnuje z Dreamlinerów , 2016-12-29).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.