Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A380 ciągle z poślizgiem

Lotnictwo cywilne, 30 grudnia 2008

Airbus dostarczył dzisiaj ostatni, dwunasty z planowanych na ten rok A380. Odbiorca, Emirates Airlines wie jednak, że kolejny samolot pasażerski otrzyma z kilkutygodniowym opóźnieniem. Europejski koncern prawdopodobnie nie zdąży w 2009 zbudować 21 maszyn.

Airbus prawdopodobnie nie zbuduje w 2009 więcej niż 20 egz. A380. Koncern ciągle ma problem z rozwinięciem produkcji na pełną skalę

Czwarty A380 dla Emirates, wystartował we wtorek w południe z Hamburga, by po kilku godzinach wylądować w Dubaju. W ten sposób producentowi udało się wykonać plan na mijający rok, dostarczyć odbiorcom 12 samolotów.

Prezes Emirates, Tim Clark zapowiedział jednak, że kolejny, 5. egz. nie zostanie włączony do floty pod koniec marca, ale raczej w połowie kwietnia. Potwierdza to ostatnie, nie w pełni oficjalne wypowiedzi przedstawicieli producenta, że w 2009 Airbus prawdopodobnie nie zdoła wyprodukować wszystkich zakładanych samolotów.

Oznacza to kolejne opóźnienie tempa produkcji. W 2006 zatwierdzono plan, który zakładał wyprodukowanie w przyszłym roku 25 A380. W maju mijającego roku zmniejszono tę liczbę do 21 egz. (zobacz: Mniejsze dostawy A380). Obecnie przedstawiciele producenta informują, że liczba ta może być jeszcze mniejsza, o parę egz.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.