Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Mniejsze dostawy A380

Lotnictwo cywilne, 14 maja 2008

Przedstawiciele Airbusa oficjalnie poinformowali o zmniejszeniu dostaw A380 w latach 2008-2009. Pierwotne plany, dotyczące późniejszego okresu, także ulegną korektom.

Według opublikowanego wczoraj oświadczenia, władze koncernu, po przeprowadzeniu analizy postępów programu ciężkiego samolotu pasażerskiego A380, zdecydowały, że przyjęty w 2006 plan produkcji nie może zostać zrealizowany. Pociągnie to za sobą również koniecznośc renegocjowania warunków i terminów dostaw z przewoźnikami.

W ten sposób potwierdziły się wcześniejsze, nieoficjalne doniesienia, oparte o korespondencję między Airbusem a liniami lotniczymi (zobacz: Kolejne opóźnienia Airbusa i Boeinga).

Według prezesa Airbusa, Thomasa Endersa, opóźnienia wynika z problemów w przejściu z produkcji niskoseryjnej, do budowy na pełną skalę. Ten pierwszy etap, który jeszcze trwa, pochłonął więcej czasu i środków, niż przypuszczano. To zaś spowodowało opóźnienie w przygotowaniu produkcji seryjnej.

Nie są to jednak drastyczne zmiany planów. W bieżącym roku europejski koncern będzie w stanie przekazać odbiorcom 12, zamiast 13 planowanych samolotów. W 2009, zamiast 25 Airbus stworzy 21 maszyn. Nie zakończono natomiast prac nad analizą wielkością produkcji docelowej. W 2006 zakładano, że wytwórnia będzie budować rocznie 48 A380. Według wcześniejszych informacji, liczba ta jest obecnie uznana za zbyt wysoką. Władze przedsiębiorstwa pośrednio potwierdziły nieoficjalne doniesienia, stwierdzając, że sprawa ta będzie przedmiotem negocjacji z przewoźnikami.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.