Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Prezentacja Iła-78M-90A

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, Przemysł zbrojeniowy, 30 listopada 2017

W zakładach Awiastar-SP, wchodzących w skład OAK, w Ulianowsku, zaprezentowano 29 listopada pierwszy tankowiec Ił-78M-90A. Został on wyprodukowany dla potrzeb WKS FR.

Próby w locie Iła-78M-90A mają rozpocząć się jeszcze przed końcem br. / Zdjęcie: Awiastar-SP

Na życzenie zamawiającego Ił-78M-90A, opracowany na bazie samolotu transportowego Ił-76MD-90A, także ma zdolność przewożenia ładunków, dzięki rampie zabudowanej w tylnej części kadłuba. W razie potrzeby można wyposażyć go w urządzenia do zwalczania pożarów (Zakończenie testów Ił-76MD-M, 2016-12-31).

We wnętrzu ładowni Iła-78M-90A znajdują się 2 dodatkowe zbiorniki mieszczące łącznie ok. 100 t nafty. Napęd samolotu stanowią 4 silniki PS-90A-76. Paliwo podawane jest za pomocą przewodów elastycznych – dwa zasobniki UPAZ-1M są zabudowane pod skrzydłami, a trzeci – w kadłubie. Każdy z nich może przetaczać 3000 l nafty na minutę.

Najprawdopodobniej Ił-78M-90A wyposażony jest w system samoobrony Prezidient-S, obejmujący głowicę optoelektroniczną pod nosową częścią kadłuba, czujniki ostrzegające o opromieniowaniu wiązką radiolokacyjną i laserem oraz odpalonych pociskach rakietowych, a także urządzenia zakłócające działanie termolokacyjnych  i radiolokacyjnych głowic pocisków rakietowych i wyrzutniki flar i dipoli.    


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.