Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Spada tempo produkcji A400M

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, Strategia i polityka, 04 stycznia 2018

Koncern Airbus zmniejszy w najbliższych latach tempo produkcji samolotów transportowych A400M, aby zlikwidować nadwyżkę zapasów w wytwórni. W związku z tym zakłady w Sewilli opuści w bieżącym roku 15 samolotów tego typu, a w 2019 – zaledwie 11.

W 2017 Airbus dostarczył 19 A400M. Jednym z nich był widoczny na zdjęciu 13. samolot tego typu przekazany wojskom lotniczym Francji / Zdjęcie: MO Francji

Jak twierdzi europejskie konsorcjum zmniejszenie ilości produkowanych A400M ma na celu optymalizację długoterminowego planowania i zapewnienie zrównoważonej przyszłości A400M. […] Ma to też dać producentowi więcej czasu na sprzedaż eksportową i rozwój zdolności samolotu.

Ograniczenie produkcji A400M nie musi mieć wpływu na tempo dostaw, które jest negocjowane z Europejską agencją ds. zamówień obronnych (OCCAR) i krajami partnerskimi. W 2017 użytkownicy odebrali 19 A400M, a ogółem Airbus dostarczył 56 seryjnych samolotów tego typu. W wywiadzie dla hiszpańskich mediów szef działu wojskowego Airbusa Fernando Alonso stwierdził, że przezwyciężono już problemy z silnikiem, będące przyczyną ubiegłorocznych opóźnień (6 Hornetów tankuje z A400M, 2017-12-22).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.