Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Boeing 737 MAX 8 dla TUI

Lotnictwo cywilne, 01 lutego 2018

Największy na świecie niemiecki koncern turystyczny TUI odebrał 30 stycznia w zakładach Boeinga w Seattle pierwszy samolot wąskokadłubowy Boeing 737 MAX 8. Jest on napędzany silnikami CFM International LEAP-1B, a wyposażenie jego kabiny pasażerskiej skonfigurowano w standardzie Sky Interior.

Pierwszy Boeing 737 MAX 8 przekazany koncernowi TUI / Zdjęcie: Boeing

737 MAX idealnie pasuje do TUI, ponieważ dzięki 14% niższej emisji dwutlenku węgla i 40% mniejszemu hałasowi wspiera podejście linii lotniczych do zrównoważonego rozwoju. Czujemy się zaszczyceni ciągłym zaufaniem Grupy TUI co do naszych produktów i oczekujemy wielu przyszłych dostaw samolotów 737 MAX – powiedział wiceprezes Boeing Commercial Airplanes ds. sprzedaży w Europie Monty Oliver.

Po 9 h i 51 min lotu z Seattle, z międzylądowaniem na Islandii, samolot, noszący znaki rejestracyjne OO-MAX i nazwę Tenerife Alegria, przybył do Brukseli. Będzie on użytkowany przez belgijski oddział Grupy, podobnie jak trzy kolejne 737 MAX 8 przeznaczone dla TUI, które oznaczone będą jako OO-TMB Costablanca Relaxation, OO-TMA Gran Canarii Ocean Breeze i OO-TMY Costa del Sol Sunseeker.

Do końca bieżącego roku Grupa TUI ma posiadać dziewięć Boeingów 737 MAX 8, które będą eksploatowane przez działy w Belgii, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Holandii. Na początku 2019 pierwszy 737 MAX 8 ma trafić do niemieckiego działu TUI.

Portfel zamówień TUI obejmuje jeszcze 51 Boeingów 737 MAX 8, 18 737 MAX 10 8 i cztery Dreamlinery. Grupa ma 6 linii lotniczych w całej Europie, które eksploatują około 150 samolotów, w tym ponad 100 Boeingów 737 i 15 Boeingów 787.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.