Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Prezentacja Boeinga 737 MAX 7

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 05 lutego 2018

W zakładach w Renton zaprezentowano dzisiaj najmniejszy i najnowszy samolot wąskokadłubowy Boeinga – 737 MAX 7. W uroczystości wzięli udział pracownicy amerykańskiego koncernu.

Najmniejszy i najnowszy samolot wąskokadłubowy Boeinga – 737 MAX 7 / Zdjęcia: Craig Larsen, Boeing

Boeing 737 MAX 7 jest przystosowany do przewozu maksymalnie 172 pasażerów. Jego zasięg obliczeniowy to 7130 km – najwięcej ze wszystkich MAX-ów – a zarazem 1850 km więcej niż jego poprzednika, modelu 737-700. Daje to jednocześnie zmniejszenie kosztu paliwa o 18% w przeliczeniu na jednego podróżnego.

W porównaniu z bezpośrednim konkurentem – Airbusem A319neo – Boeing 737 MAX 7 przewozi 12 osób więcej na dystans dłuższy o 740 km, przy niższym o 7% koszcie operacyjnym w przeliczeniu na jednego pasażera (Pierwszy lot A319neo, 2017-04-01).

Dla naszych klientów – linii lotniczych obsługujących lotniska na dużych wysokościach lub w odległych lokalizacjach, MAX 7 jest idealnym uzupełnieniem ich flot. Niecierpliwie oczekujemy możliwości zademonstrowania niesamowitej elastyczności i zasięgu tego samolotu. To trzeci członek rodziny 737 MAX, którą nasz zespół z powodzeniem wprowadził w ciągu zaledwie trzech lat, co jest fenomenalnym osiągnięciem i świadectwem poświęcenia całego zespołu 737 – powiedział Keith Leverkuhn, wiceprezes Boeing Commercial Airplanes i dyrektor generalny programu 737 MAX (Nowi użytkownicy Boeingów 737 MAX, 2018-02-05, Prezentacja Boeinga 737 Max 9, 2017-03-08).

Pierwszy MAX 7 przejdzie teraz testy instalacji pokładowych, tankowania i działania zespołu napędowego w Renton. Jego oblot ma odbyć się w nadchodzących tygodniach. W badaniach wezmą dwa przedseryjne 737 MAX 7.

Pierwsze seryjne Boeingi 737 MAX 7 mają wejść do eksploatacji w 2019. Ich użytkownikiem mają być Southwest Airlines.




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.