Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

LOT podsumował wyniki połączeń do Izraela

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 01 marca 2018

Decyzja o zwiększeniu częstotliwości i uruchomieniu nowych tras PLL LOT z Polski do Izraela okazała się słuszna pod względem biznesowym. W lutym średnie wypełnienie samolotów LOT-u wykonujących połączenia z pięciu polskich portów do Tel Awiwu wyniosło prawie 80%.

W lutym średnie wypełnienie samolotów LOT-u wykonujących połączenia z pięciu polskich portów do Tel Awiwu wyniosło prawie 80% / Zdjęcie: PLL LOT

Nowe rejsy LOT-u do Tel Awiwu z Wrocławia, Gdańska, Poznania i Lublina, uruchomione w czerwcu ub.r., zyskały dużą popularność wśród pasażerów z Polski, a sam Izrael stał się jednym z najchętniej wybieranych kierunków podróży spośród oferty połączeń polskiego przewoźnika. W 2017 LOT przewiózł w między Polską a Izraelem prawie 200 tys. pasażerów, czyli ponad dwukrotnie więcej niż w 2016. Wtedy LOT obsługiwał połączenie do Tel Awiwu wyłącznie z Warszawy, z częstotliwością siedmiu rejsów w tygodniu, przewożąc na pokładach niespełna 75 tys. pasażerów w skali roku.

- Te wyniki pokazują, że nasza oferta uwolniła potencjał do podróży turystycznych między Polską a Izraelem. LOT stał się bardzo atrakcyjny dla pasażerów, którzy wcześniej zmuszeni byli do korzystania z połączeń tzw. linii niskokosztowych i czarterowych. Na pokładzie każdego samolotu oferujemy aż trzy klasy podróży i cały wachlarz dodatkowych usług i produktów. Od połowy ub.r. na trasach do Izraela ten standard jest dostępny również dla pasażerów podróżujących z lotnisk regionalnych – powiedział Adrian Kubicki, dyrektor komunikacji korporacyjnej LOT-u.

Spośród tras LOT-u do Tel Awiwu średnie wypełnienie samolotów na trasie z i do Warszawy wyniosło w 2018 prawie 80 proc. To oznacza spełnienie oczekiwań biznesowych dotyczących tej trasy. Bardzo dobre wypełnienie samolotów LOT obserwuje także na wszystkich trasach regionalnych do i z Izraela, w szczególności z Wrocławia i Gdańska (Rozwój siatki połączeń PLL LOT, 2018-02-12; Nowe połączenia do Tel Awiwu, 2017-06-28).

Obecnie przewoźnik obsługuje w sumie 19 połączeń tygodniowo między Polską a Izraelem. Od 10 marca wystartuje do Tel Awiwu z kolejnego polskiego miasta – z Rzeszowa. Jednocześnie LOT zwiększy liczbę połączeń między Warszawą a Tel Awiwem (od marca LOT będzie obsługiwał tę trasę dwa razy dziennie przez cały tydzień). Od momentu uruchomienia tego połączenia LOT będzie oferował aż 21 rejsów tygodniowo między Polską a Izraelem.

Rejsy z Wrocławia, Gdańska, Poznania i Lublina do Izraela oznaczają powrót na lotniska regionalne z ofertą połączeń międzynarodowych. W swojej strategii LOT, który koncentruje się na rozwoju portu przesiadkowego w Warszawie, dopuszcza jednocześnie wykorzystywanie potencjału połączeń z lotnisk regionalnych (w miarę dostępności floty o odpowiednim zasięgu i liczbie foteli).

- Izrael od dawna przyciągał Polaków, zwłaszcza tych, którzy szukali tam doznań kulturowych i religijnych. Z każdym rokiem jest też coraz popularniejszy wśród osób poszukujących wypoczynku nad Morzem Śródziemnym. Izrael już dziś znajduje się w czołówce najpopularniejszych kierunków turystycznych na świecie. Swoją wysoką pozycję Izrael zawdzięcza różnorodności, dobrej infrastrukturze, pogodzie i licznym atrakcjom, która sprzyjają zwiedzaniu i wypoczywaniu praktycznie cały rok. Lotnisko w Tel Awiwie znajduje się sercu głównych atrakcji Izraela – blisko tętniącego życiem centrum Tel Awiwu, jest też najlepszym punktem wypadowym na wyjazdy nad Morze Martwe, czy wybrzeże z Morza Śródziemnego i Morza Czerwonego. Odwiedzając Tel Awiw, warto również udać się do położonej tuż obok historycznej Jerozolimy – dodaje Adrian Kubicki.

Rejsy miedzy Polską a Izraelem obsługiwane są dziś w większości samolotami Boeing 737-800 NG, które zostały wyleasingowane przez LOT i weszły do jego floty w br. Przewoźnik ma dziś w swojej flocie cztery takie maszyny, które latają w ramach jego siatki na trasach krótkiego i średniego zasięgu. Od końca marca 2018 do Tel Awiwu z Warszawy i portów regionalnych będzie można dolecieć samolotem Boeing 737 MAX 8 (na zdjęciu), który jest obecnie najnowocześniejszym samolotem wąskokadłubowym. 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.