Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Loty Singapur-Nowy Jork już w październiku

Lotnictwo cywilne, 04 czerwca 2018

Singapore Airlines uruchomią najdłuższe loty komercyjne na świecie już w październiku, oferując bezpośrednie połączenia między Singapurem i Nowym Jorkiem. Będą je wykonywały Airbusy A350-900ULR (ultra-dalekiego zasięgu). Długość lotu wynosić będzie ok. 16 700 km, a czas podróży wyniesie do 18 h 45 min.

Bezpośrednie połączenia między Singapurem i Nowym Jorkiem będą wykonywały A350-900ULR / Ilustracja: Singapore Airlines

Połączenie zostanie zainaugurowane 11 październikatego roku, na międzynarodowe lotnisko Newark Liberty. Początkowo rejs będzie dostępny 3 razy w tygodniu, a wyloty z Singapuru będą się odbywały w poniedziałek, czwartek i sobotę. Od 18 października rejsy będą się odbywały codziennie, po dostarczeniu samolotu typu A350-900ULR.

Obecnie Singapore Airlines mają w swojej flocie 21 A350-900 i oczekują na odbiór kolejnych 46, w tym 7 w wariancie ULR, z 67 miejscami w klasie biznes i 94 miejscami w klasie ekonomicznej premium. Pierwszy A350-900ULR ma zostać dostarczony we wrześniu, a kolejne mają trafić do linii do końca roku.

Singapore Airlines były zawsze dumne z przesuwania granic, aby zapewnić swoim pasażerom możliwie najlepszą jakość podróży. Cieszymy się, że możemy wprowadzać nowoczesną technologię, oferując bezpośrednie połączenia dzięki samolotom bardzo dalekiego zasięgu, Airbus A350-900ULR. Loty będą oferować naszym klientom najszybszy sposób podróżowania między dwoma miastami – w wielkim komforcie, wraz z legendarną obsługą Singapore Airlines – i pomogą zwiększyć możliwości połączeń z i do Singapuru – powiedział dyrektor generalny Singapore Airlines, Goh Choon Phong.

Singapore Airlines obsługiwały trasę Singapore-Newark do 2013, kiedy połączenie zostało zawieszone po tym, jak samoloty używane w tamtym czasie, A340-500, zostały zwrócone producentowi. Obecnie Singapore Airlines obsługują codzienne rejsy do Nowego Jorku (JFK), przez Frankfurt. Innymi destynacjami w USA są Houston (5 razy w tygodniu przez Manchester), Los Angeles (codziennie przez Seul i Tokio) i San Francisco (codziennie non-stop z Singapuru i codziennie przez Hongkong). Planowane są również bezpośrednie loty A350-900ULR na trasie Singapur-Los Angeles. Szczegóły zostaną ogłoszone w późniejszym terminie (Oblot A350 Ultra Long Range, 2018-04-24).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.