Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy A220 dla Delty

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 29 października 2018

Airbus przekazał Delta Air Lines pierwszy samolot komunikacyjny A220-100, noszący znaki rejestracyjne N101DU (MSN 50020). Ceremonia, w której wzięli udział przedstawiciele i pracownicy Delty, Airbusa, Bombardiera i Investissement Quebec, odbyła się 26 października w zakładach w Mirabel.

Pierwszy A220 Delta Air Lines wejdzie do eksploatacji w styczniu przyszłego roku / Zdjęcie: Airbus

Z wielką dumą odbieramy naszego pierwszego, najnowocześniejszego A220-100. Mamy wielkie plany dotyczące naszej floty A220 i jesteśmy przekonani, że zarówno klienci Delty, jak i pracownicy Delty będą zachwyceni komfortem na pokładzie zapewnianym przez ten nowoczesny i samolot. Cenimy nasze długotrwałe partnerstwo z Airbusem i Bombardierem i jesteśmy wdzięczni za świetne projekty i prace wykonane przez zespół w Mirabel – powiedział dyrektor generalny Delta Air Lines Ed Bastian.

My w Airbusie staramy się dostarczać naszym klientom odpowiednie produkty na rynek, który potrzebuje nowoczesnych, wydajnych i przyjaznych pasażerom samolotów – a niezwykły A220 z pewnością to zapewnia. Gdy wielkie linie lotnicze, takie jak Delta, wprowadzają nowy samolot do użytku, […] cała branża bierze to pod uwagę. Zespół A220 cieszy się z zaufania, jakie Delta pokłada w tym znakomitym kanadyjskim samolocie – dodał prezes Airbus Commercial Aircraft Guillaume Faury.

Przystosowany do przewozu 12 pasażerów w klasie pierwszej i 97 osób w klasie ekonomicznej A220 wejdzie do eksploatacji 31 stycznia 2019, obsługując połączenia Delty z nowojorskiego portu lotniczego LaGuardia do Bostonu i Dallas/Fort Worth. Do końca sierpnia 2019 nowe A220 zostaną wprowadzone na pięć innych tras, w tym do Detroit, Houston i Salt Lake City (Oblot A220-100 dla Delty , 2018-10-09).

Do końca września flota Delta Air Lines składała się m.in. z 235 samolotów Airbusa, w tym 182 rodziny A320, a także 42 A330 i 11 A350. Linia ma zamówionych jeszcze ponad 275 samolotów produkowanych przez koncern z Tuluzy, w tym 75 A220. W przyszłym roku Delta będą pierwszymi amerykańskimi liniami, eksploatującymi Airbusy A330neo.

Szefowie Delty twierdzą, że A220 pozwolą wygenerować liniom więcej przychodów w porównaniu z konkurencją – American Airlines i United Airlines – oferując większe zróżnicowanie produktu na mniejszych rynkach i przyciągając klientów, którzy wolą wąskokadłubowe odrzutowce zamiast samolotów komunikacji regionalnej. Następnymi operatorami A220 na rynku północnoamerykańskim będą Air Canada w 2019 i JetBlue Airways w 2020 (Bombardier oskarża Mitsubishi , 2018-10-23, Pierwsza sprzedaż A220, 2018-07-11).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.