Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Flaris coraz bliżej oblotu

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 04 grudnia 2018

Inspektorzy ULC prowadzą obecnie na terenie Portu Lotniczego Zielona Góra-Babimost prace nad weryfikacją dokumentacji produkcyjnej Flarisa. Po zakończeniu prac wydany zostanie protokół dopuszczający do wykonania pierwszego lotu.

Flaris LAR 1 był wystawiany m.in. podczas tegorocznego MSPO / Zdjęcie: Flaris Team

Pomysłodawca i producent odrzutowca Flaris LAR 1 Rafał Ładziński zakłada, że oblot zostanie przeprowadzony w niedalekim terminie. Nie zdecydowano jeszcze, kto zasiądzie za jego sterami. Pod uwagę branych jest kilku czołowych pilotów doświadczalnych z naszego kraju.

Przed przetransportowaniem Flarisa do Babimostu dwaj specjaliści z przedsiębiorstwa Williams International zaakceptowali dokumentację i sposób zabudowania silnika Williams FJ33-5A w płatowcu, wyrażając ty samym zgodę na lot. Dotychczas przeprowadzono już ponad 120 prób zespołu napędowego. Silnik przepracował już 25 h w samolocie bez jakiejkolwiek usterki. Wszystkie instalacje silnikowe i płatowcowe działały prawidłowo (Flaris już w Babimoście , 2018-08-31). 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.