Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Boeing dostarczył 806 samolotów w 2018

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 09 stycznia 2019

Boeing ustanowił w 2018 nowy roczny rekord dostaw, przekazując użytkownikom 806 dużych samolotów komunikacyjnych. W 2017 koncern z Seattle dostarczył 763 samoloty. Natomiast ubiegłoroczny portfel zamówień zamknął się liczbą 893 samolotów, wartości 143,7 mld USD.

/ Ilustracja: Boeing

Boeing ponownie podniósł poprzeczkę w 2018, dzięki niesamowitemu skupieniu się naszych kolegów na wypełnianiu zobowiązań względem klientów i ciągłej poprawie jakości i wydajności. W dynamicznym roku nasza dyscyplina produkcji i nasi dostawcy pomogli nam wyprodukować i dostarczyć więcej samolotów niż kiedykolwiek wcześniej, aby zaspokoić duże zapotrzebowanie na podróże lotnicze na całym świecie – powiedział Kevin McAllister, prezes i dyrektor generalny Boeing Commercial Airplanes.

Boeing zwiększył w połowie ubiegłego roku tempo produkcji modelu 737 do 52 samolotów miesięcznie. Dzięki temu udało mu się dostarczyć w 2018 aż 580 samolotów rodziny 737, w tym pierwsze samoloty MAX 9. W grudniu 2018 liczba zamówionych odrzutowców 737 MAX przekroczyła 5000 (Pierwszy MAX od SMBC dla Lucky Air, 2018-12-31, Pierwszy Boeing 737 Max 8 Air Maroc, 2018-12-25, Pierwszy 737 z montowni Boeinga w ChRL, 2018-12-15).

Jednocześnie Amerykanie kontynuowali produkcję modelu 787 Dreamliner, dostarczając 145 samolotów tej rodziny. Oprócz tego do odbiorców trafiło sześć Boeingów 747, 27 767 (w tym dziesięć 767-2C, które zostaną dostarczone wojsku jako KC-46A, Kolejne próby KC-46A, 2018-04-06) i 48 777. Amerykański producent może pochwalić się sprzedaniem już 2013 samolotów rodziny 777 (787 Dreamlinerów, 2018-12-17, Ostatni Boeing 777-300ER dla Emirates , 2018-12-13, Boeing oferuje BBJ 777X, 2018-12-10).

Jesteśmy zaszczyceni, że klienci na całym świecie nadal optowali za niezrównanymi możliwościami samolotów i usług oferowanych przez Boeinga. Oprócz stałego zapotrzebowania na 737 MAX, odnotowaliśmy wysoką sprzedaż każdego z naszych samolotów szerokokadłubowych – dodał Ihssane Mounir, wiceprezes Boeinga ds. globalnej sprzedaży i marketingu.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.