Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A330neo w Senegalu

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 04 lutego 2019

Należący do linii Air Senegal Airbus A330-900neo wykonał przelot z Tuluzy do Dakaru i z powrotem. Samolot, noszący nazwę Casamance i tymczasowe znaki rejestracyjne F-WWCM (nr ser. MSN1910), napędzany silnikami Rolls-Royce Trent 7000, 31 stycznia wylądował w międzynarodowym porcie lotniczym Blaise-Diagne w Dakarze, po przebyciu ok. 3700 km z Tuluzy-Blagnac.

A330-900neo Air Senegal ma w nadchodzących tygodniach zostać skierowany do obsługi połączenia między Dakarem i Paryżem / Zdjęcie: Airbus

Tam został zaprezentowany podczas uroczystej ceremonii, w której wzięli udział m.in. prezydent Republiki Senegalu Macky Sall i prezes Air Senegal Philippe Bohn. Po krótkim postoju senegalski A330-900neo powrócił do Tuluzy.

Samolot, przystosowany do przewozu 32 pasażerów w klasie biznes, 21 w klasie premium plus i 237 w klasie ekonomicznej, ma w nadchodzących tygodniach zostać skierowany do obsługi połączenia między Dakarem i Paryżem.

Air Senegal, które rozpoczęły działalność w 2018, dysponują obecnie parą Airbusów A319 i dwoma ATR 72-600. Portfel zamówień obejmuje jeszcze po jednym A330-900neo i ATR 72-600. Siatka połączeń towarzystwa obejmuje 9 portów w Afryce i jeden w Europie (A330neo dla Air Senegal , 2018-02-05).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.