Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot Dreamlinera EgyptAir

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 15 marca 2019

Pierwszy Boeing 787-9 Dreamliner przeznaczony dla EgyptAir został oblatany w zakładach w Everett. Narodowy przewoźnik Egiptu zamówił 6 samolotów tego modelu, napędzanych silnikami Rolls-Royce Trent. Zostaną one wydzierżawione od AerCap.

Boeing 787-9 w barwach EgyptAir podczas pierwszego lotu / Zdjęcie: Boeing

EgyptAir zostały założone 7 maja 1932, jako pierwsze linie lotnicze na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Jako  siódme w świecie dołączyły do IATA. Siatka połączeń przewoźnika obejmuje ponad 70 destynacji w około 60 krajach na całym świecie. Od lipca 2008 egipskie linie są członkiem Star Alliance

Obecnie flota narodowego przewoźnika Egiptu składa się z 51 samolotów: 3 Airbusów A320, 2 A321, 65 A330-200, 4 A330-300 oraz 29 Boeingów 737-800 i sześciu 777-300ER. Oprócz wspomnianych na wstępie Dreamlinerów EgyptAir oczekują jeszcze na dostawę 15 A320neo i jednego A330-300 oraz 12 A220-300, które trafią do regionalnych EgyptAir Express (EgyptAir kupują CS300, 2017-11-15).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.