Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Trzeci prototyp MS-21 oblatany

Przemysł lotniczy, Lotnictwo cywilne, 16 marca 2019

Rankiem 16 marca 2019 z lotniska Irkuckich zakładów lotniczych (IAZ), wchodzących w skład korporacji Irkut, wystartował trzeci prototyp samolotu pasażerskiego średniego zasięgu MS-21-300. Lot trwał 1,5 h. Samolot wzniósł się na wysokość 3,5 km i rozwinął prędkość 500 km/h.

Samolot MS-21-300 numer rejestracyjny 73054, numer fabryczny MS.0004 startuje do pierwszego lotu. Irkuck, 16 marca 2019 / Zdjęcie: Korporacja Irkut

Oblatany samolot ma numer rejestracyjny 73054, a numer fabryczny MS.0004. Jest pierwszym prototypem MS-21 wyposażonym w kabinę pasażerską. W czasie oblotu samolot pilotowali oblatywacze Andriej Woropajew i Roman Tarasow. Zrealizowali oni program testu bez żadnych problemów.

Trzeci prototyp MS-21-300 ma zostać pokazany publicznie podczas pokazów MAKS-2019. Odbędą się wówczas pokazy dla potencjalnych zamawiających. Do końca roku ma zostać oblatany czwarty prototyp MS-21.

MS-21 to samolot średniego zasięgu, który jest projektowany w trzech wersjach. MS-21-200 ma przewozić od 132 do 165 pasażerów, MS-300 – 163-211, a MS-21-400 do 250. Pierwszy prototyp MS-21-300 oblatano w maju 2017 (Problemy MS-21, 2019-01-15).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.