Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Chiński certyfikat dla Mi-171 z WK-2500-03

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 08 kwietnia 2019

Chińska Administracja Lotnictwa Cywilnego wydała certyfikat typu dla śmigłowca Mi-171 z silnikami WK-2500-03. Decyzja chińskich władz lotniczych umożliwia holdingowi Wiertalioty Rossii rozpoczęcie dostaw wiropłatów tego typu do ChRL.

Decyzja chińskich władz umożliwia rozpoczęcie dostaw Mi-171 z silnikami WK-2500-03 dla użytkowników w ChRL / Zdjęcie: Wiertalioty Rossii
 
Chiny mają około 20 cywilnych śmigłowców Mi-8/17, a wcześniej kilkakrotnie zauważyliśmy, że operatorzy krajowi są zainteresowani ich najnowszymi wersjami. Współpraca spółek holdingu Rostiech sprawiła, że Mi-171 stał się bardziej atrakcyjny dla biznesu, a koszty jego eksploatacji zmniejszyły się dzięki wdrożeniu nowych technologii – powiedział dyrektor generalny holdingu Wiertalioty Rossii Andriej Boginskij.

Pod koniec 2018 Mi-171 z silnikiem  WK-2500-03 wykonał loty demonstracyjne w Chinach. Szefowie chińskiego Ministerstwa Zarządzania Kryzysowego i Administracji Lotnictwa Cywilnego widzieli możliwości wiropłata podczas przewozu ładunków na zewnętrznym zawiesiu i zwalczania pożarów w górach. Podczas lotu demonstracyjnego Mi-171 przewoził 3 t ładunku i 9 pasażerów z miejsca położonego na wysokości 2600 m do lokalizacji na wysokości 3300 m. Śmigłowiec przewiózł również 3,5 t wody w zbiorniku Bambi na wysokość 3000 m, zrzucił ją na źródło pożaru, a następnie wylądował i wysadził strażaków.

Silnik  WK-2500-03 zaprojektowany i dostarczony przez JSC UEC-Klimow ma większą moc w porównaniu z silnikiem TW3-117VM, serii 02. Zastosowanie cyfrowego układu automatycznego sterowania BARK-78 umożliwia lepszą kontrolę jego działania we wszystkich trybach i ułatwia obsługę. Zabudowanie silników WK-2500-03 w śmigłowcach Mi-171 daje im większy udźwig i zwiększa wysokość lotu. Ponadto większa moc silnika w trybie awaryjnym zapewnia większe bezpieczeństwo podczas lotu z jednym silnikiem niepracującym (Montaż Mi-8/-17 w Kazachstanie, 2019-01-20, Otwarcie Helicentro Peru , 2018-12-11, Oblatany seryjny Mi-171A2, 2018-05-20).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.