Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Wydłużony zasięg A220

Lotnictwo cywilne, 22 maja 2019

Airbus ogłosił, że od drugiej połowy 2020 na rynku dostępne będą samoloty rodziny A220 o wydłużonym zasięgu. Jednocześnie wzrośnie maksymalna masa startowa obydwu modeli.

A220-300 ma być zdolny do lotów długości niemal 6300 km / Zdjęcie: Airbus

Maksymalna masa startowa (MTOW) A220-100 wynosi obecnie 60,8 t. Dzięki zwiększeniu MTOW do 63,1 t, zasięg A220-100 w konfiguracji dwuklasowej, ze 116 pasażerami na pokładzie, zwiększy się do 6297 km.

Z kolei MTOW A220-300 to obecnie 67,6 t. Zwiększenie MTOW tego modelu do 69,9 t umożliwi wydłużenie jego zasięgu, w konfiguracji dwuklasowej, ze 141 podróżnymi, do 6204 km.

Zgodnie z tradycją Airbusa stale ulepszamy nasze produkty. Nowa MTOW pozwoli użytkownikom uruchomić połączenia, które dziś nie mogą być obsługiwane przez inne typy małych samolotów wąskokadłubowych – powiedział Christian Scherer, dyrektor ds. handlowych Airbusa.

Wydłużenie zasięgu A220 pozwoli liniom lotniczym uruchomić nowe trasy, które wcześniej nie były dostępne, łącząc np. kluczowe miasta w Europie Zachodniej z Bliskim Wschodem lub Azję Południowo-Wschodnią z Australią. Infografika Airbusa pokazuje, że A220 mógłby operować na trasach z Tuluzy do Dubaju, z Seulu do Dżakarty, czy z Dublina do Bostonu (12-tysięczny Airbus, 2019-05-21, Air Vanuatu zamawiają A220, 2019-02-26, ETOPS 180 dla A220, 2019-01-15).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.