Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Wytwórnia T-500 w Tatarstanie

Przemysł lotniczy, Lotnictwo cywilne, 22 maja 2019

W Innopolis w Tatarstanie rozpoczęto budowę wytwórni samolotów agro T-500. Obok hali montażowej ma powstać lotnisko. Na inwestycję przeznaczono 2,5 mld rubli (ok. 150 mln PLN). Inwestorem jest Republika Tatarstanu i przedsiębiorstwo Rostiech. Budowa ma zakończyć się w 2022. W wytwórni ma powstawać nawet 100 T-500 rocznie.

Pierwsze seryjne samoloty rolnicze T-500 / Zdjęcie: rt-online

T-500 to pierwszy w historii współczesnej Rosji nowy samolot rolniczy. Zaprojektowało go przedsiębiorstwo MWEN z Kazania. Do tej pory wyprodukowano 10 seryjnych samolotów tego typu. Obecnie trwają prace projektowe nad wersją dwumiejscową i bezzałogowcem opartym na konstrukcji T-500.

T-500 to całkowicie kompozytowy dolnopłat ze stałym podwoziem. Jego rozpiętość wynosi 12,4 m, a długość 7,7 m. Samolot jest napędzany silnikiem Lycoming 0-540. Pojemność zbiornika chemikaliów wynosi 500 l. T-500 uzyskał certyfikat we wrześniu 2018.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.