Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Najkrótsza trasa Emirates

Lotnictwo cywilne, 05 czerwca 2019

1 lipca linie Emirates uruchomią codzienne połączenie z Dubaju do Maskatu. Loty na trasie długości 340 km – najkrótszej w historii przewoźnika – wykonywane będą dwa razy dziennie przez samoloty Airbus A380 (A380 ląduje w Dosze, 2016-12-03).

Trasa Dubaj-Maskat będzie najkrótszym połączeniem linii Emirates / Zdjęcie: Emirates

Poranny lot wystartuje z Dubaju o 08:25, przybywając do Maskatu o 9:40. Lot powrotny wyruszy z Maskatu o 11:15 i dotrze do Dubaju o 12:25. Po południu samolot Emirates odleci z Dubaju o 16:10 i dotrze do stolicy Omanu o 17:25. Odlot z Maskatu zaplanowano o 19:05, a przybycie do Dubaju – o 20:15. W rozkładzie zimowym godziny lotów będą się nieznacznie różnić od podanych wyżej.

A380 latające do Maskatu będą przystosowane do przewozu pasażerów w trzech klasach, z 429 miejscami w klasie ekonomicznej na dolnym pokładzie, 76 fotelami w klasie biznes i 14 prywatnymi apartamentami klasy pierwszej na górnym pokładzie.

Emirates latają do Omanu od 1993. Obecnie wykonywane są trzy codzienne loty między Dubajem i Maskatem, obsługiwane przez Boeingi 777-300ER.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.