Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

3,6 mld USD straty Boeinga

Przemysł lotniczy, Strategia i polityka, Wypadki, 19 lipca 2019

The Seattle Times poinformował o stratach amerykańskiego Boeinga. W drugim kwartale 2019 sięgnęła ona 3,6 mld USD netto. To efekt odpisu księgowego w wysokości 4,9 mld USD. Oficjalna informacja na ten temat ma zostać opublikowana w następnym tygodniu.

Kwartalne wyniki Boeinga w ostatnich latach. Poprzednio dużą stratę (1,6 mld USD) amerykański koncern odnotował w 2009, po spisaniu pierwszych trzech testowych samolotów modelu 787 Dreamliner i opłaceniu kar za opóźnienia dostaw samolotów modelu 747-8 / Ilustracja: The Seattle Times

Jeszcze niedawno S&P Capital IQ prognozował, że Boeing zamknie drugi kwartał zyskiem w wysokości 1,3 mld USD. Sytuacja zmieniła się po dwóch katastrofach samolotów modelu 737 MAX, w których zginęło 346 ludzi. Boeing stara się obecnie naprawić błędy (głównie w oprogramowaniu), które doprowadziły do tych katastrof. Niezależni analitycy oceniają, że Boeingi 737 MAX, których loty zawieszono, wrócą do latania najwcześniej na początku 2020.

Straty Boeinga, związane z zawieszeniem lotów i dostaw samolotów 737 MAX, będą rosnąć. Zwiększą je odszkodowania dla rodzin ofiar katastrof, przewoźników, którzy kupili samoloty tego typu, a nawet ich pilotów (Problemy Ryanaira z MAX-ami, 2019-07-16, Piloci pozywają Boeinga , 2019-06-24).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra