Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Próby C919

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 30 lipca 2019

Trzeci prototyp wąskokadłubowego samolotu pasażerskiego Comac C919 przyleciał z zakładu produkcyjnego w Szanghaju do centrum prób w locie w Xi'an w środkowych Chinach, w ramach przygotowań do kolejnej fazy testów.

Trzeci prototyp C919 startuje do lotu z Szanghaju do Xi'an / Zdjęcie: Comac

Jak podaje Comac, samolot wystartował z międzynarodowego lotniska Szanghaj-Pudong 26 lipca o 6:32 czasu lokalnego i po 2 h 39 min wylądował w Xi'an. Załogę samolotu stanowili piloci doświadczalni Zou Lixue, Zhang Jianwei i Cai Jun oraz inżynierowie prób w locie Huang Zhenyu i Li Chang. Przed rozpoczęciem prób flatteru, stateczności, obciążeń i osiągów, trzeci prototyp C919 zostanie poddany modyfikacjom.

Pierwszy prototyp C919 kontynuuje próby w locie w Xi'an, a drugi – w porcie lotniczym Dongying Shengli w prowincji Szantung. Chcąc przyspieszyć przebieg prób w locie, Comac planuje w tym roku oblatać trzy kolejne prototypy C919. Producent przewiduje, że do uzyskania Certyfikaty Typu Chińskiej Administracji Lotnictwa Cywilnego (CAAC) konieczne będzie wykonanie 4200 godzin lotu (Oblot trzeciego prototypu C919, 2018-12-28).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra