Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Będzie następca An-2?

Przemysł lotniczy, Lotnictwo cywilne, 25 sierpnia 2019

Rosyjskie Ministerstwo przemysłu i handlu (MPiT) zamierza wesprzeć powstanie następcy samolotu An-2. Program ma kosztować 1,2 mld rubli. Prototyp ma powstać do końca 2020.

Samolot wielozadaniowy TWS-2D skonstruowany w Sybirskim NII / Zdjęcie: SibNIA

Konstrukcja następcy samolotu An-2 ma być oparta na bazie już istniejącego TWS-2DTS Bajkał. To modyfikacja An-2 opracowana w Sybirskim NII z szerokim wykorzystaniem materiałów kompozytowych. MPiT ocenia, że TWS-2DTS to samolot eksperymentalny zbudowany do przetestowania nowych technologii.

Wcześniej informowano, że to TWS-2DTS będzie następcą An-2 (TWS-2DTS przeleciał 3 tys. km, 2018-04-23). Podawano, że jego produkcja seryjna rozpocznie się w 2021 w zakładach w Ułan-Ude. W 2024 miałyby one wytwarzać po 50 samolotów rocznie.

Następca An-2 ma przewozić 9-14 pasażerów. Ma być wykorzystywany do transportu na trudno dostępnych terenach FR. Do końca września 2019 ma zostać podjęta decyzja o konfiguracji nowego samolotu i technologiach, które zostaną wykorzystane do jego budowy.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.