Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Wspólny lot S-70 i Su-57

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, 28 września 2019

MO FR poinformowało, że prototyp rosyjskiego bojowego bsl S-70 Ochotnik wykonał pierwszy wspólny lot z myśliwcem nowej generacji Su-57. Lot S-70 odbywał się w trybie autonomicznym. Trwał ponad 30 minut.

Prototyp rosyjskiego bojowego bsl S-70 Ochotnik (nr burtowy czerwony 071) w pierwszym wspólnym locie z myśliwcem nowej generacji Su-57 / Zdjęcie: via MO FR

W czasie lotu przetestowano współdziałanie systemów rozpoznania S-70 z myśliwcem. Na podstawie ich danych Su-57 mógł ćwiczebnie zaatakować wykryte cele bez wchodzenia w strefę oddziaływania obrony przeciwlotniczej przeciwnika (MAKS 2019: Turcja zainteresowana Su-35 i Su-57, 2019-08-29).

Nie podano, z którego lotniska startowały oba samoloty. Nieoficjalnie jednak wiadomo, że było to lotnisko ośrodka doświadczalnego w Achtubińsku. 3 sierpnia 2019 S-70 został tam oblatany po wcześniejszych testach naziemnych w Żukowskim pod Moskwą i na lotnisku zakładowym NAZ w Nowosybirsku, gdzie prototyp zbudowano (S-70 Ochotnik oblatany, 2019-08-04).

Według dostępnych danych, S-70 rozwija prędkość maksymalną 920 km/h. Jego zasięg wynosi 3,5 tys. km. Rosyjski bbsl może operować na wysokościach do 10,5 km.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.