Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy 787-10 dla Saudii

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 01 października 2019

Linie Saudia, narodowy przewoźnik Arabii Saudyjskiej, odebrały pierwszego, z 10 zamówionych, Boeinga 787-10 Dreamliner, podczas ceremonii w swojej bazie na międzynarodowym lotnisku Króla Abdulaziza w Dżuddzie. Samolot napędzany jest silnikami GE Aviation GEnx-1B i mieści 24 fotele w klasie biznes i 333 fotele w klasie ekonomicznej.

Narodowy przewoźnik Arabii Saudyjskiej zamówił 10 Boeingów 787-10 Dreamliner / Zdjęcie: Boeing

Saudia eksploatują najnowocześniejszą flotę wyposażoną w najnowszą technologię, a do Boeingów 787-9 dodajemy teraz wariant 787-10, który będzie dalej wspierał przyszłe plany rozwoju naszej siatki połączeń – stwierdził dyrektor generalny Saudii Saleh bin Nasser Al-Jasser. Samoloty saudyjskich linii docierają do ponad 80 miejsc w Azji, Europie i Ameryce Północnej. Ich hubami są Dżudda, Rijad, Ad-Dammam, Medyna i Abha.

Obecnie w skład floty narodowego przewoźnika Arabii Saudyjskiej wchodzi także 46 Airbusów A320, 15 A321 i 32 A330-300 oraz 33 Boeingi 777-300ER (Extended Range), sześć 777-200ER, siedem 747-400 i 13 Dreamlinerów 787-9. Towarzystwo zamówiło 30 A320neo, 5 A321neo i 15 A321XLR.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.