Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Lancair Legacy FG dla Kolumbii

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Lotnictwo cywilne, 01 czerwca 2009

W lipcu rozpocznie się montaż 25 samolotów szkolenia wstępnego, Lancair Legacy FG, dla wojsk lotniczych Kolumbii. Dostawy o wartości 7 mln USD, zakończą się w przyszłym roku.

Maksymalna masa startowa dwuosobowego, wykonanego z kompozytów szklanych i węglowych Legacy FG, wynosi 998 kg. Samolot może być napędzany silnikami Continental IO-550-N o mocy 310 KM lub Lycoming IO-540 o mocy 260 KM. W tym pierwszym przypadku pozwala to na osiągnięcie prędkości maksymalnej 510 km/h / Zdjęcie: Lancair

Prace montażowe wykona Corporación de la Industria Aeronáutica Colombiana (CIAC), przedsiębiorstwo należące do kolumbijskiego ministerstwa obrony. Dwie pierwsze maszyny trafią do odbiorcy pod koniec 2009, ostatnie - przed końcem przyszłego roku. Zastąpią wiekowe Cessny T-41 Mescalero i T-34 Mentor, w szkole lotniczej Escuela Militar de Aviación Marco Fidel Suárez w Santiago de Cali.

Lancair Legacy FG to lekkie, amerykańskie samoloty turystyczno-sportowe, sprzedawane w zestawach do samodzielnego montażu. W zależności od ich ukompletowania, kosztują na wolnym rynku od 42,5 do 65 tys. USD. Koszt całego samolotu - w zależności od zastosowanego silnika i awioniki - zamyka się standardowo kwotą 180-280 tys. USD.

Konstrukcja płatowca pozwala na prowadzenie manewrów z przeciążeniami w zakresie od -2,2 do +4,4g.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.