Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy TWS-2MS dla Awiacji Kołymy

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 08 grudnia 2019

7 grudnia 2019 linie Awiacja Kołymy odebrały pierwszy z zamówionych samolotów TWS-2MS (Zmodernizowane An-2 z Nowosybirska, 2017-02-05). Samolot wylądował w Magadanie (lotnisko Sokoł). W uroczystości jego powitania uczestniczył gubernator obwodu magadańskiego Siergiej Nosow. Poinformował on, że drugi samolot tego typu przewoźnik ma otrzymać w ciągu tygodnia.

Pierwszy przeznaczony dla linii Awiacja Kołymy samolot TWS-2MS po wylądowaniu lotnisku Sokoł w Magadanie, 7 grudnia 2019 / Zdjęcie: MagadanMedia

Samolot dostarczony przewoźnikowi z Magadanu leciał przez Jakucję. Temperatura na zewnątrz wynosiła nawet -45oC. Jak opowiadali później piloci, w kabinie było jednak ciepło. – Zupełnie inaczej niż w An-2, którym przy takiej pogodzie byłoby niebezpiecznie lecieć – powiedział jeden z nich.

TWS-2MS powstał na bazie i jako następca popularnych An-2. Może przewozić 12 pasażerów lub 1,5 t ładunku. Jak poprzednik, może startować z lądowisk gruntowych. Do wzniesienia się w powietrze wystarczy mu 500 m. Jego zasięg wynosi ponad 1200 km – o ponad 400 km więcej niż An-2.

Dzięki nowym samolotom Awiacja Kołymy będzie od stycznia 2020 obsługiwać nowe trasy. Wśród destynacji znajdzie się Omsukczan, Siejmczan i Susuman. W 2021 ma dołączyć do nich Jamsk i Tachtojamsk. Planowane są także loty do Ust-Omczug i Tałuj. TWS-2MS będą też dostarczać pocztę i ładunki komercyjne. Mają być również wykorzystywane do patrolowania lasów, a nawet służyć jako samoloty sanitarne. Operatorem TWS-2MS mają być linie SiŁA (Sibirskaja Liohkaja Awiacja).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.