Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot czwartego prototypu MS-21-300

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 27 grudnia 2019

25 grudnia w zakładach w Irkucku oblatano czwarty prototyp samolotu komunikacyjnego MS-21-300, przeznaczony do prób w locie. Lot trwał 1 h 40 min i odbywał się na wysokości około 3000 m, z prędkością ok. 500 km/h. Załogę stanowili piloci doświadczalni, Bohaterowie FR, Roman Taskajew i Oleg Mutowin. Według raportu załogi lot odbył się normalnie.

Czwarty prototyp MS-21-300 startuje  do lotu / Zdjęcia: Irkut

Podczas budowy samolotu wzięto pod uwagę wyniki prób w locie i na ziemi pierwszych prototypowych MC-21-300. Kilkanaście dni temu, 10 grudnia, w Irkucku, zakończono montaż kadłuba kolejnego MS-21-300, który posłuży do prób w locie rosyjskich silników PD-14. W najbliższej przyszłości rozpocznie się zabudowywanie w nim instalacji pokładowych, a także montaż skrzydeł i usterzenia.

Minister przemysłu i handlu Federacji Rosyjskiej Denis Manturow powiedział: 2019 był owocnym rokiem dla wszystkich uczestników programu MS-21. Trzy samoloty pomyślnie przeszły próby certyfikacyjne w locie zgodnie ze standardami rosyjskimi i europejskimi. Wyprodukowane też wielkogabarytowe elementy z rosyjskich kompozytów.

Anatolij Serdiukow, prezes zarządu PAO OAK dodał: MS-21 powinien stać się flagowym produktem rosyjskiego przemysłu lotniczego. W ciągu najbliższych dwóch dekad rosyjskie linie lotnicze będą potrzebowały od 800 do 1000 samolotów tej wielkości (Plany produkcji MS-21, 2019-11-28).




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.