Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Heli-Expo 2020: DRF zamawia kolejne H135 i H145

Imprezy branżowe, Przemysł lotniczy, Służby państwowe, 29 stycznia 2020

Airbus Helicopters i DRF Luftrettung zawarły podczas wystawy Heli-Expo kontrakt na dostawę 15 nowych śmigłowców H145 i 3 nowych H135 oraz przebudowanie obecnie użytkowanych 20 H145 do wersji z pięciołopatowym wirnikiem nośnym (Drugi H145 z nowym wirnikiem oblatany, 2019-08-28).

Wizualizacja H145 z pięciołopatowym wirnikiem nośnym w barwach DRF Luftrettung / Ilustracja: Airbus

Dzięki tej transakcji niemieckie lotnicze pogotowie ratunkowe będzie miało 35 śmigłowców H145 i stanie się największym na świecie użytkownikiem pięciołopatowej wersji H145. Umowa, uzgodniona w 2019, przedłuża ponadto wsparcie logistyczne i pomoc techniczną HCare dla całej floty wiropłatów DRF o kolejnych 8 lat.

Misją DRF Luftrettung jest ciągłe doskonalenie opieki medycznej nad potrzebującymi pomocy. Dlatego potrzebujemy korzystać z najnowocześniejszych dostępnych śmigłowców. Nowym kontraktem, któremu przyświeca dobro pacjentów, zaczynamy ostatnią fazę odnowienia naszej floty. Dzięki zwiększonemu udźwigowi nowe H145 pomogą nam ulepszyć świadczone usługi – powiedział dr Krystian Pracz, prezes DRF Luftrettung.

Dziękujemy DRF Luftrettung za nieustannie wyrażane zaufanie do Airbus Helicopters, naszych produktów i usług. Jesteśmy dumni z tej współpracy. Chcemy wspierać DRF Luftrettung z pomocą naszych śmigłowców i usług w misjach ratowania życia przez 365 dni w roku – dodał Thomas Hein, szef sprzedaży w Europie Zachodniej w Airbus Helicopters.

DRF Luftrettung jest jedną z największych śmigłowcowych służb ratownicwa medycznego w Europie. Grupa DRF eksploatuje ponad 50 śmigłowców Airbusa w 35 bazach w całych Niemczech, Austrii i Liechtensteinie. Używa ich do zadań ratunkowych i intensywnej opieki, w dzień i w nocy, także z wykorzystaniem wciągarki. W 2019 załogi DRF wykonały 40 738 misji medycznych (Helitech 2018: DRF Luftrettung powiększa flotę H145 , 2018-10-17).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.