Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

3 ofiary katastrofy Boeinga 737

Wypadki, Lotnictwo cywilne, 06 lutego 2020

Władze tureckie podały nowy bilans katastrofy Boeinga 737-800 w Stambule (W Stambule rozbił się Boeing 737, 2020-02-05). Okazało się, że samolotem leciały 183 osoby, w tym 177 pasażerów. Więcej jest też poszkodowanych.

Po wypadnięciu z pasa Boeing 737 tureckich linii Pegasus spadł z wysokiej skarpy. Na szczęście jego pożar udało się ugasić, dzięki czemu liczba ofiar śmiertelnych jest ograniczona / Zdjęcie: Twitter

Według nowych relacji, w katastrofie zginęły 3 osoby. Obrażenia odniosło zaś aż 179 osób – prawie wszyscy, którzy lecieli samolotem. Rannych przewieziono do 18 okolicznych szpitali.

Boeing 737-800, który przyleciał z Izmiru, lądował w trudnych warunkach atmosferycznych, z silnym tylnym wiatrem. Nie udało mu się zatrzymać przed końcem pasa. Spadł z 30-metrowej skarpy, a jego kadłub rozpadł się na 3 części. Wybuchł pożar, który szybko ugaszono.

Po katastrofie wstrzymano operacje na lotnisku. Wznowiono je dopiero dziś o 4:00 (01:00 GMT).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.