Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Dwie konstrukcje w konkursie FLRAA

Lotnictwo wojskowe, Wojska lądowe, Przemysł lotniczy, 17 marca 2020

Dowództwo US Army (wojsk lądowych Stanów Zjednoczonych Ameryki) przyznało dwa kontrakty w ramach kolejnego etapu projektu dotyczącego zakupu nowych śmigłowców, oznaczonych jako Future Long Range Assault Aircraft (FLRAA), które zastąpią używane obecnie Sikorsky UH-60 Black Hawk.

US Army chce wyposażyć swoją pierwszą jednostkę we FLRAA nie później niż w 2030 / Zdjęcie: Bell i Sikorsky-Boeing

Wojsko nie ujawniło wartości zawartych umów. Wiadomo tylko, że fundusze przeznaczone zostaną na rozwój i dopracowanie przemiennopłata Bell V-280 Valor i śmigłowca Sikorsky-Boeing SB-1 Defiant (na zdjęciu od góry, Bezzałogowy V-280 Valor, 2019-12-15, SB-1 Defiant oblatany, 2019-03-21).

Podobnie jak UH-60, FLRAA ma wykonywać różnorodne zadania – uderzeniowe, zwalczania jednostek nawodnych, ewakuacji medycznej, pomocy humanitarnej, transportu taktycznego i ratownictwa bojowego – podczas działań przeciwko krajom dysponującym nowoczesnym sprzętem wojskowym, takim jak ChRL czy FR.

W zwiazku z tym nowy wiropłat powinien rozwijać maksymalną prędkość przelotową 519 km/h. Jego zasięg z uzbrojeniem bez tankowania wynosić ma 556 km, a maksymalny zasięg z paliwem w zbiorniakch wewnętrznych – co najmniej 4520 km (Wymagania dla FLRAA , 2019-04-08).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.