Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Drugi Boeing 777-9 oblatany

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 04 maja 2020

W Everett 30 kwietnia oblatano drugi prototyp samolotu pasażerskiego Boeing 777X (zn. rej. N779XX, nr ser. WH002). Za jego sterami zasiadali kapitanowie Ted Grady i Van Chaney. Lot trwał 2 h 58 min i odbył się nad stanem Waszyngton. Lądowanie na Boeing Field w Seattle nastąpiło o 14:02 czasu lokalnego.

Drugi prototyp Boeinga 777-9 startuje z Paine Field w Everett w stanie Waszyngton do pierwszego lotu / Zdjęcia: Boeing

WH002 będzie używany do prób charakterystyk pilotażowych i osiągów. Ogółem w badaniach w locie wezmą cztery przedseryjne Boeingi 777X. Pierwszy prototyp 777X, oblatany w styczniu br., wylatał do tej pory prawie 100 godzin, przy różnych prędkościach, wysokościach i parametrach instalacji pokładowych w ramach wstępnej oceny obwiedni obciążeń dopuszczalnych.

Jak podaje producent, 777-9 ma zabierać na pokład 426 pasażerów w dwóch klasach i być zdolny do przebycia 13 500 km. Mniejszy 777-8 ma mieścić 384 podróżnych, także w konfiguracji dwuklasowej i mieć zasięg 16 170 km. Dostawy seryjnych Boeingów 777-9 mają się rozpocząć w przyszłym roku (Pierwszy lot Boeinga 777X, 2020-01-26).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.